Sunday 29 September 2013

ALHAMDULILLAH.. :')

NUR ASRINA SYAHLINI BT ABDULLAH nama di beri.. terima kasih atas pemberian nama itu.. walau hujudmu tidakku ketahui.. siapa kamu.. dimana kamu.. apa khabarmu disana.. tapi insyaALLAH aku akan sentiasa mendoakanmu.. terima kasih sudi melahirkanku.. terima kasih memberiku ku pada penjaga yang sangat bertanggungjawab dan penyayang.. dia menyayanggi kami seperti anaknya sendiri.. aku sangat bersyukur memiliki dia.. walau dia bukan darah dagingku.. aku menyayangginya.. dia hamba ALLAH yang sangat aku sanjunggi.. ketekunannya.. kegigihan.. kecekalannya.. semua tentang dia.. dia yang ku panggil MAK.. walau garang orangnya.. aku tetap menyayanggi dia.. garang dia bersebab.. sebab mahu melihat aku menjadi orang yang berguna.. dan akan menjaga dia pada satu hari nanti.. insyaALLAH mak..adik akan jaga mak.. itu janji adik.. mak boleh pegang janji tu.. mak kalau tengok citer keluarga yang pasal anak buang ibu.. mak selalu nasihatkan kami.. korang bila dah besar jangan buat mak macam tu.. 'kami selalubuat tak tahu' sebab kami sedih bila mak cakap macam tu. maafkan kami mak.. adik sayang mak.. I LOVE YOU SSSSSSOOOOOOOO.... MUCH.. <3

No comments: