Saturday 14 September 2013

HURM..

hurm.. hari nie seharian tak tahu khabar dia.. tak mesej.. tak call.. tak chat.. hurm kita tego dia.. dia tak balas.. apa khabar kamu di sana?? janggal pulak bila tak tahu khabar dia.. kalau tak dalam sehari tu mesti ada dia.. hari ni aku tunggu dia tak muncul2.. boring nya.. tunggu orang lain.. orang lain yang datang.. tunggu capita N.. capita I yang datang siap sayang2 lagi.. den maleh la bilo dio mulo nak ngorat den balik.. den lomah orang ae.. plzz la jangan menguji iman ku.. aku tak mau jadi yang ke 4.. cukop la kamo dah ada tiga orang yang sayang kamoo.. aku sayang hati aku ni.. xnak kau main hati ni.. aku benci dengan.. okay.. kasar sikit ayat tu.. but please jangan ujin IMAN nie.. aku perempuan yang lemah.. memerlukan kerja sama anda.. capital N kemarilah anda.. puas aku menunggu diri mu.. :'(

No comments: