Thursday 19 September 2013

EX~EXKU GENGSTER..

huhuhu.. korang buat aku malu.. tadi dua orang ex saya teman saya duduk sorang.. mereka datang.. sorang baca surat khabar.. sorang lagi dok try saya punya tongkat.. yang main tongkat tu sebuk duk belajar macam mana nak guna.. lepas tu dia kacau saya.. kacau punya kacau.. yang sorang lagi yang tengah baca surat khabar tadi pun bersuara.. we asal kau kacau awek aku?? si pengacau pun berkata.. awek kau awek aku jugak.. *aku dah malu* yang marah tadi pun berkata.. eh kau ni kurang hajar ae?? aku dah bagi peluang.. dia dah tak de pape dengan ko jangan nak kaco dia lagi.. si pengacau membele diri.. eh dia pilih aku la..yang marah tadi tu tanya aku pulak.. seena sape rampas sape?? *dalam hati alamak.. nak jawap aper nie?? mati aku* dengan selamber.. meh surat khabar tu nak baca.. yang marah tadi tu marah aku pulak.. kau tak payah nak ubah topik.. *aku dah tak tahu nak buat apa.. duduk diam sambil tersenyum dengan galagat dua ex aku* tiba-tiba datang dua bff my ex.. time tu aku besyukur sangat.. kalau diorang lambat sikit.. aku tak tahu aku akan kua kan jawapan aper.. tu my dear ex.. soalan tu tak sesuai utk aku menjawap nya.. sekian and nite..  love you all.. ;)

No comments: