Friday 13 September 2013

ALAHAI ANAK BUAHKU..

hari tu anak buah aku tanya.. "anty-anty ash smile tu sapa?? aku rasa macam penah tengok la nama ash smile tu.. dia pernah buat relay dengan cikgu nad kan??"aku pun jawap 'eh tak lah.. tu pakwe aku la.. kau salah orang kot' dia membuat andaian.. "ia ke?? tan tah anty couple dengan adik cikgu nad.. wah.. mintak-mintak anty kawin dengan adik cikgu nad.. amin.. " aku dengan tengan tegasnya.. 'eh suka-suka hati kau.. adik dia pun aku tak kenal..' dia dengan selamba ejek aku.. dan ketawa.. *rindu gelak tawa dia* aku diam dan senyum.. geram ada gak.. SABAR JE LAH.. now aku bersuara.. ~>'ala takan nak kawen dengan adik cikgu nad?? tak kan nak jadi adik ipar cikgu nad?? ouh tak mau cek.. hehehe.. cikgu nad jangan marah ae.. gurau je.. ;p'

ANAK BUAHKU = AZURA ARIFFIN

No comments: