Saturday 14 November 2015

RISAU..

*Gula-Gula Hati*

First.. saya nak cakap terima kasih sebab semalam sudi borak panjang-2 dengan saya.. Seriously rindu sangat.. Seronok sangat dapat borak panjang.. Tapi mcm bese la.. awkward ckit.. hehehe

Awak tau tak sebenanye saya tak expect pon yg awak akan bls mesej saya yg kt fb tu.. tapi awak bls.. tekejot jgk sye.. and mase awk  bls tu yg tye saye gune wasap mne tu.. saya xsangke plk boleh bork panjang dekt wasap.. hehehe

Thanks Tau.. ;)

*Allahu akbar*

Awak.. Saya bukan tak nak tolong awak.. tapi saya tak tahu nak tolong apa.. saya pun tak pandai hal2 macam gitu.. Saya boleh jadi pendengar awak je..

Saya penah cakap kan.. kalo awak ader masalah nak cerita saya sentiasa bersedia nak dengar.. sentiasa ader masa nak dengar cerita awak.. awak jangan risau.. 

Untuk masalah awak yang ini.. sungguh saya tidak mempunyai kelebihan.. tapi saya harap lepas awak cerita dekat saya.. beban awak pikul bekurang ckit..

Saya kat cnie hanya mampu doa kan awak je.. Saya doa kan awak cepat sembuh.. Dan semoga kesakitan yg awak alami nie dapat menghapuskan dosa2 kecil awak.. insha Allah..

Awak.. saya SAYANG awak sangat2 tau.. So awak kene kuat.. ramai yg akn bg sokongan kat awak.. Dan insha Allah akn ader saat awak memerlukan..

*Sumber Laman Sosial*

Awak.. Ingat nie..!
Dalam setiap sakit ader penyembuhnya,
Dalam setiap perbuatan ader balasannye,
&
Dalam ader yg membenci masih ader yg menyayanggi,
Dalam ader yg mencaci masih ader yg memuji..

"Allah tests different people with different trials, because everyone has a different level of patience, tolerance and faith.."

Semoga awak terus tabah atas setiap ujian yg ALLAH beri.. Allah rindu awk.. Allah sayang awak..

Doa ku:
Ya ALLAH, Aku memanjatkan doa untukMU..
Kerana sahabatku ANMN sedang menderita kesakitan ya ALLAH..
Ya ALLAH, aku bermohon kepadaMU supaya direngankan sakit yg dialami oleh SAHABATku ini..
Berikan dia ketabahan, berikan dia kekuatan, dan berikan semangat untuk kesembuhannya..
Ya ALLAH, Kau jauhkan lah SAHABATku ini dari sebarang mara bahaya..
Jauhkan dia dari penyakit yang akan membuat dia menderita..
Jauhkan lah dia dari segala hasat dengki manusia Ya ALLAH..
AMIN..~

Sekarang saya buktikan yang saya kwn dgn awak bukan sebab status awak.. rupa awak.. otak awak or what ever so on la kan..

Saya kawan dengan awak ikhlas.. saye xkesah awak anak sape pon.. saye tak kesah otak awak A or F.. saye ikhlas sayangkan awak..



No comments: