Friday 27 November 2015

Rajin

Tak tau la nape mase ur tibe datang rajin aku.. hahaha.. semua aku kasi settle.. time tu jela nak tengok asrina jadi rajin.. haghi lain payoh da laa... kui3..

*Power Point*

Hurm.. semalam dapat siap kan keje yang ckg bagi tok sem yang akan dtg.. siap animation lagi.. tiba-tiba je aku kreatif.. huhuhu..

Bukan power point je siap.. esei pon dah siap.. so buleh la rehat dengan aman dan damai.. hahaha.. kalo bagi aku keje ade kaitan ngn komputer buleh la aku cpt siap.. kalo betulih.. dah nak start skola belum tentu leh siap.. kui3

*Sumber Pakcik Google*

Semalam aku besih kan toilet umah aku.. lame betul.. hurm.. pas ur tiba2 teringat mase dulu.. zaman kene besih kan toilet  kat KSP.. aduhh rindu..

Mase ur kene bg tugas.. separuh besihkan toilet n separuh lagi clean kan dorm.. aku mesti la nk besih kan toilet.. sebab leh main air plus xkene habuh yg akn menyebbkan aku bersin..

Time tu jgk la aku teringt kat #ANMN.. mase ur tgh gotong royong.. sempat plk kaco dia.. main simbah2 air.. hahaha.

Asrina kan.. dalam idop sehari tak kaco org mane leh.. kui3.. aloo rindu la everything bout MANTIN.. kenape time aq PLKN 2 bulan setengah je??

Hurm.. nak meet ngan awok la.. saye tengah cuti lame sangat nie.. xde bende nak buat.. boring sangat..


No comments: