Friday 10 July 2015

Sakit

*Tangan Bengkak*

Hurm.. Siang tadi mase na solat zohor titibe rasa macam susah nak bernafas.. lepas solat ur teros p tydo.. dengan harapan bangun nanti sakit tu hilang..

Tapi bila mak kejot tok solat asar.. sakit ur hilang.. mase solat asar sush sangat na ruqo' tak sempurna na ruqo'.. sakit dia effect ke bahu.. pegang bahu sakit.. dade confirm la kan.. tapi yg kene tu bahagian kiri je..

pas ur pakcik aq risau.. takut kene jantung.. teros dia call tukang urut.. pakcik tukang urut tu urut.. pehhh sakit siot.. menangis-2 aku.. dah lame tak nangis..

Pakcik tukang urut tu kata sendi.. kat bahu tu.. pas ur ader satu lagi tempat dekat2 dengan bahu tu urat nye ke dalam.. tak tahu la ap kaitan dengan aku tak leh nafas..

Yang penting lepas kene urut tu dah boleh nafas macam bese.. tapi sakit tu still ader la.. xde la teros elok.. magic betol kalo teros elok.. hehehehe..

Lame gak pakcik ur urut aku.. ader la sejam.. dekat nak sudah urut tu.. pakcik ur sempat bahan aku.. sebab aku nangis bila dia urut.. cehh.. sakit poit!!

Skunk nie tangan den dalam proses membengkak.. hope esk dah elok la.. sebab esok na buek kuih raya.. hehehe.. Selamat Hari Raya.. :p 

No comments: