Wednesday 8 July 2015

Kenangan Semalam..

*Asrina*

Hurm semalam dok pakai tudung style macam nie.. sebab ader sorang kawan nie rindu na tengok aku pakai tudung macam nie.. Dah lame aku tak pakai tudung macam nie.. rindu katenye na tengok muke aku yg macam nie..

huh aper lagi aku ikot kan je la pakai.. bile dah pakai lain bebeno pulak rupe aku.. plus kene bahan dengan budak kelas.. kuang ajo gile..

Dorg bahan.. dia ckp 'comel la as hari nie'.. 'ayu la as hari nie'.. 'tau la cantik hari'.. pehh kuang ajo nye member.. sume kaki bahan.. den sodokah siku kunk tau la..

*Member PLKN*

Balik je pd sekolah aku post gambar aku kat group nie.. sekali dpt pujian gak.. tapi pujian kat group nie aku suka.. sebab depa dok kata cek kughuih.. cek suka.. hehehe.. cek haghap cek buleh kughuih lagi.. AMIN.. ^_^

*As*

Haaa.. hari nie.. aq kembali.. sebab aku rase aku lagi selese pakai macam nie.. plus kalo pakai macam nie bile naik moto x menjejaskan tudung au.. hehehe..

Classmate aku bising bile hari nie aku pakai mcam nie.. sebb depa suka dok tengok aku pakai tudung lagu semalam.. tak mau cek!! cek ghimas..

InsyaAllah I will always be my own self..



No comments: