Monday 27 July 2015

Dear Sabahan..

*Mr. Pakcik*

Hurm.. sejujo nye xde feeling langsung dengan awak.. Tapi saya cube.. tapi semlm awk xmcj saya pun.. saya nak start dulu?? hurm.. memang tidak la..

Saye dah la bosan dengan relay nie.. awak tambah lagi bosan saya.. awak tau x saye mcj laki lain lagi best daripd sye mesej awk.. hurm.. susah nak cakp.. hari nie pun xmcj..

Ikot awak la.. saye malaz na pk.. byk lagi bende saye na pk.. saye da bosan sangat dengan aper yg terjadi.. Kalo na clash pon saye ta kesah.. xmati pon kalo single..

p/s: serious talk nie la first time aku jumpe insan yg perasan mcm tah pape.. mungkin sebab faktor sosial dia yg membataskan pengetahuan dia.. hurm.. mcm in relay dengan budak kecik seyyhh!! xpelah mungkin nie pengalaman petame kot.. what eve la.. bye!

No comments: