Wednesday 29 July 2015

Cerite Aku

*With Amoy*

Hurm budak nie.. Hari nie kite org traning bola tampa.. pas ur tangn dia sakit pulak.. pas ur die kate na demam.. sebab gigi bongsu dia nak tumbuh.. kesian dia.. dia tetap kuat kan diri untuk dtg lat bola tampa.. kalo aq xde lah..

Budak nie manje gile.. aku suke kaco dia.. comel je dia.. hihihi.. dia pon selalu cerita prob dia kat aku.. boleh kate kan sume bende dia cite kat aku.. ok la dia nie..

Satu je ta suke ngn dia nie.. nak tau pasai pa?? pasai nya perangai dia sebijik betul dengan "Nabilah".. care mengeluh.. cara marah.. paling sama sekali dia pakai minyak wangi 'Play Boy' aishh.. apekah pulk ader yg same2 nie..

*Gambar Lame*

Hurm.. budak ur name dia Adibah.. Baru2 nie dia ader cakp.. suhada (budak yg selalu tompang aku n tasya kalo dia nk balik umah) ader bagi tahu dia 'kalau nak cube atau dah rapat dengan seena jangan tinggalkan dia..' 

Huh?? aku pelik asal si shuhada cakap mcm tu?? pas ur aq tye la kat adibah nie.. dia kate shuhada kate kalo da kenal seena ni baru tau dia nie mcm mne.. hati dia sebenanye lembut je.. tym dia ckp cam tu aku da malu gile...

Kuang aja gile p boco rahsia terbesar aku.. malu la.. jatuh la martabat aku.. aish saba yola.. MALU!!

p/s: pasal budak sabahan hari tu.. lepas aku tulis blog pasal dia.. titibe selang 20min dia mcj aku.. dok tye2 aku marah ke dia ke ape ke?? hahaha.. jangan are ckp dia tau blog aku.. adoi!!


No comments: