Sunday 11 September 2011

~MY CONFESSION~

Pertama kali saya tengok oppa,
Saya cakap 'oklah.not bad'
Saya tak berapa nak tengok oppa,
I'm so sorry, oppa... mianhaeyo!

Saya mula rasai kehadiran oppa,
Sejak saya tengok MV' ring ding dong!
Daebak! Masa tu rasa macam...
Oppa nyanyi lagu tu untuk saya!
Hehehe tak salahkan berangan?!

Dari situ, saya mula kenal SHINee!
Saya nempak keikhlasan oppa semua,
Saya rasa tenang je setiap kali 
dengar lagu oppa,
Saya tak pernah rasa macam ni!

Saya ada jugak minat group korea lain,
Tapi... bila dengan SHINee ni...
Ahh... saya rasa lain sangat,
I hope that one day, I'll meet you guys!

Saya tak pernah minat some group
lama macam ni...
Dan saya tak berniat nak tukar
carta SHINee dalam hati,
You're number one!

Oppa, saya harap satu hari nanti...
kita boleh kenal dan jumpa,
Saya akan tetap tunggu hari tu,

Saya akan sentiasa mendoakan 
kejayaan oppa semua,


Saranghaeyo SHINee!
May God bless you in whatever 
you do,
And I'll support you forever and ever,
I promise,you will always be number 
one in my heart!


SHINee...

No comments: