Friday 8 November 2013

PUSING LAGI MEMBELITKAN..

ARRHHH!!!


HURM.. aku pelik.. nape tiba~tiba aku tak leh nak marah macam mana aku marah.. haish!! aper asrina?? tiba2 tak reti nak marah perasaan aperkah ini?? kawan2 pulak marah aku sebab aku tak marah.. 
?????????

susah nye nak jaoh kan diri dari dia.. lari dari dia.. kakaq dia datang.. lari dari kakaq dia.. mak dia mesej.. berat.. satu keluarga dok carik aku.. 

hari silih berganti.. ader sajer cerita~cerita yang menyakitkan hati datang tanpa diundang.. hurm.. baik sangat si pencerita sampaikan cerita dekat aku..

sekarang ni dah kene penyakit si cek peng***.. tak reti nak marah.. masih boleh baik lagi dengan si perempuan tu.. dengan lelaki tu pun tak marah.. kenape nie??

PELIKNYA DENGAN PERASAAN AKU NIE!!

tak tahu la nak cakap aper lagi.. tak boleh blaa la perasaan nie.. menyampah lak aku..!


HARI NIE PUNYA CERITA..

budak laki tu bagi.. hurm tak tahu la.. handa pulak karangan ae.. @_@


No comments: