Monday 4 November 2013

EN. AI

SALAH AKU KE??

hurm.. sebenar~benarnya saya tak nak dah couple2 nie.. mau belajar lah.. please jangan merayu lagi.. sesungguhnya aku tak terdaya melawan rayuan mu itu.. sukar aku mengelak diri dari mu.. tak tahu nak cakap.. bila nak type tu berkira~kira.. setiap yang ingin di type aku menapis.. untuk tidak menimbul salah sangka si pembaca.. tapi semuanya.. huh!

penat jugak bila asik stress.. fikir benda yang belum pasti.. baik buat tak tahu dengan tiada apa hubungan.. cukup la berkawan.. tapi silapnya kita sekelas.. ketenteraman ku terganggu bila kamu sering mengambil kesempatan untuk mengganggu hidup ku.. saya tak selesa di tempat sendiri.. huh.. bosan nya semua nie..

kamu balik la pada dia.. nampak nya dia memang sayangkan kamu.. saya pun tak dapat buat apa yang dia buat.. sampai macam tu sekali dia buktikan sayang dia dekat kamu.. so?? kamu jage lah dia lelok.. saya nak kamu jadi lelaki yang bertanggungjawab je.. jangan tinggalkan orang yang sayangkan kamu.. hanya kerana kamu nak dapatkan orang yang kamu sayang.. sebab belum tentu orang yang kamu sayang tu sayang dekat kamu.. bersyukur bila ada yang nak sayang.. :')


TINGGALKAN AKU SENDIRI!!


No comments: