Friday 11 July 2014

Mentor & Mentee..

Mentor: Tn. Hj Md Amin B. Md Yusof
(Pengetua Cemerlang SMK DUAM)

Alhamdulillah.. Perjumaan mentor & mentee kali kedua.. Ikut program sekolah.. Kalau ikut perjumaan pribadi ini kali ketiga.. 
Kali pertama kami hanya berkenalan.. 
Kali kedua mentor aka pengetua suruh semua menti2nye bercakap.. So saya tanya pasal kejaya yang sesuai untuk saya sebab saya ada banyak pilihan.. Jadi mentor saya mencadangkan untuk saya memilih sebagai seorang pengawai tentera.. Dan dia menawarkan diri untuk berjumpa dengan nya sewaktu ingin mengisi borang kemasokan UPNM.. InsyaAllah..
Dan pertemuan kali ketiga ini dia membuat analisis untuk markah peperiksaan pertengahan tahun kami baru-baru ini.. Dia mencadangkan sebelom belajar seharusnya tidur dulu.. Supaya lebih segar.. InsyaAllah akan saya praktikan..

TERIMA KASIH MENTOR

Mentee:
(Dari kiri belakang)
Faiz Aiman, Amirul Syafik, Farah Atika, Saya, Intan Nazirah & Alif Rashdan,
(Dari kiri depan)
Nur Fitrah, Faraezlin, Nur Afiqah, Norazzura & Nur Fatin..

No comments: